Thursday 31 January 2008

beste gruppen

Sitter paa skolen naa, tar en pause for aa tine og toerke etter en veldig vaat oekt i Hampstead. Vi skulle bare finne horisonten i bildet, og trengte fantastiske telelinsen jeg fikk til jul av m&p for aa se gresstustene ordentlig - den hadde vi ikke paa tirsdag. Ene i gruppen min har samme kamera som jeg har, saa vi kan bare bytte rundt paa linser og kameraer - veldig elegant. Saa i allefall, vi maatte tilbake i dag. Vi var effektive og det gikk paa omtrent en time- halvanne, men da var vi helt gjennomvaate alle tre. Det var ganske sterk vind, circa 5 grader og MYE regn. Stedet vaart er en gressbakke med en gjoermesti som gaar ned midt i. Veldig sjarmerende om sommeren, ikke fullt saa sjarmerende i dag. Det pleier aa vaer masse folk der, i dag saa vi en person hle dagen. Det sier litt om vaeret, tror jeg. Gjennomvaate, frosne, alle tingene var vaate, fulle av gjoerme - ja.. Tror ikke jeg har vaert saa vaat siden jeg bodde i Bergen. Litt deilig egentlig, naa naar jeg begynner aa bli varm igjen. Flinke studenter som vi er dro vi rett til skolen, og skal lage masse tegninger ut fra all informasjonene vi har samlet siste ukene. Vi har garantert glemt et vesentlig maal eller to, men det faar saa vaere. Det er litt hardt aa vaere beste gruppen iblant...

2 comments:

Anonymous said...

Du er herdet, litt fuktighet setter ikke deg ut av spill! (Eller har du bodd for lenge i Oslo ? Her sitter jeg i Oslo og spiser frokost med regnet trommende mot takvinduet. Rigger meg til med paraply for å bevege meg ut i den store verden. Der kommer det to regndråper, så gir regnværet opp. Det osloske regnværet har ingen utholdenhet, det blir liksom ikke ordentlig fart i det. Og våt blir man i hvert fall ikke!)

Anonymous said...

Har du vanntett kamera? love a.Bunny